REGULAMIN

REGULAMIN POBYTU I REZERWACJI

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji pobytu. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Dokonując rezerwacji Gość wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez Kompleks Wypoczynkowy Arena Słońca (zwanym dalej obiektem) zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  3. Rezerwacji można dokonać wyłącznie za pośrednictwem e-mail lub wypełniając formularz na stronie www.arenaslonca.pl który jest jedynie zapytaniem o wolne miejsca
    i nie stanowi statusu rezerwacji. Telefonicznie udzielamy wyłącznie informacji
    o dostępności miejsc.
  4. Po dokładnym ustaleniu warunków pobytu Goście potwierdzają rezerwację, wówczas w e-mailu zwrotnym wysyłamy wstępne potwierdzenie rezerwacji z numerem rezerwacji wraz numerem naszego konta. Na przelewie uprzejmie prosimy wpisać nr rezerwacji, swój adres zamieszkania i nr tel. kontaktowego.

Wpłat należy dokonywać przelewem na konto nr: 79 1020 4649 0000 7102 0137 7050

które należy do:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe “PROFIT” Krystyna Klinkosz

ŁEBA UL. SZKOLNA 1A

NIP 841-130-21-90

UWAGA WAŻNE INFORMACJE:

W przypadku chęci otrzymania faktury prosimy o zgłaszanie tego fakt już w trakcie dokonywania rezerwacji. Dane do faktury (nazwisko lub nazwę firmy, dokładny adres oraz NIP – w przypadku faktury na firmę) prosimy przekazywać nam podczas rezerwacji oraz w tytule przelewu. ADRES KOMPLEKSU WYPOCZYNKOWEGO: 84-360 Łeba
ul. Szkolna 1A

  1. Rezerwację uważa się za gwarantowaną po wpłaceniu maksymalnie 20% zaliczki w ciągu 1 dnia na konto Obiektu.
  2. Nie wpłacenie zaliczki w określonym terminie może spowodować automatyczne anulowanie rezerwacji.
  3. Poniżej przedstawiamy ramy czasowe w jakich można dokonać anulowania swojej rezerwacji gwarantowanej. Jeżeli powody rezygnacji leżą po stronie kupującego częściowy zwrot zaliczki jest możliwy przy zachowaniu następujących ram czasowych:
  • na minimum 21 dni przed rozpoczęciem pobytu – zwrot 60 % zaliczki
  • między 20 a 13 dniem przed rozpoczęciem pobytu – zwrot 40 % zaliczki
  • między 12 a 6 dniem przed rozpoczęciem pobytu – zwrot 20 % zaliczki
  • na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu – anulacja, ani częściowy zwrot zaliczki nie przysługuje.

Istnieje także możliwość wykupienia opcji BEZKOSZTOWA ANULACJA (jeżeli anulacja następuje na więcej niż 5 dni przed planowanym przyjazdem), która daje możliwość zwrotu 100% wpłaconej zaliczki oraz przeniesienia zaliczki w całości na inny wybrany termin
(w ramach dostępności). Możliwość skorzystania z BEZKOSZTOWEJ ANULACJI wiąże się
z dodatkową opłatą:

  • zaliczki w wysokości do 699 zł + 150 zł opcja BEZKOSZTOWEJ ANULACJI
  • zaliczki w wysokości od 700 zł wzwyż + 200 zł opcja BEZKOSZTOWEJ ANULACJI

Wykupując opcję BEZKOSZTOWEJ ANULACJI wpłaty na konto należy dokonać tym samym przelewem zwiększając kwotę zaliczki o 100 lub 200 zł w zależności jak wysoka jest zaliczka zgodnie ze schematem powyżej, określając tym samym w tytule przelewu nr rezerwacji, adres zamieszkania, nr tel. kontaktowego oraz opcja BEZKOSZTOWEJ ANULACJI.

Jeżeli powody anulacji rezerwacji pobytu leżą po stronie Obiektu wówczas Gość otrzymuje zwrot 100% wpłaconej zaliczki.

  1. Skrócenie pobytu przez gościa nie upoważnia Obiektu do zwrotu wpłaconej części kwoty za niewykorzystane dni.
  2. Płatności pozostałej części opłaty za pobyt Goście dokonują gotówką lub kartą bezpośrednio przy zameldowaniu w Obiekcie w dniu przyjazdu.
  3. Obiekt zastrzega sobie prawo do nie potwierdzenia lub odwołania rezerwacji z przyczyn technicznych. W przypadku odwołania rezerwacji przez Obiekt wpłacona zaliczka zwracana jest w całości na konto osoby, która dokonała rezerwacji (zaliczki nie
    są zwracane w formie gotówkowej).
  4. Obiekt ma prawo do odmówienia zameldowania osobie, która rażąco narusza jego Regulamin.
  5. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu (zgodnie z terminem wcześniej zarezerwowanym i ustalonym przez gościa).
  6. Rezerwacja ważna jest do godziny 23:59 w dniu przyjazdu i przy braku kontaktu
    ze strony gościa o późniejszym przyjeździe jest traktowana jako NIEDOJAZD i może być anulowana przez obiekt. Jeżeli Gość wcześniej nie powiadomił recepcji o fakcie późniejszego przybycia, zaliczka wpłacona przy rezerwacji nie jest zwracana.
  7. Czasowe przerwy w funkcjonowaniu urządzeń technicznych lub usług – nie z winy Obiektu, nie zwalnia Gości z dokonania pełnej płatności.
  8. Pobyt w Obiekcie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku Gości i ich podopiecznych, w zakresie promocji i dokumentacji działalności Kompleksu Wypoczynkowego „Arena Słońca” w Łebie. Oświadczenie o jakim mowa powyżej jest równoznaczne z wyrażeniem przez Gości i ich podopiecznych zgody na rozpowszechnianie wizerunku, w rozumieniu art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. O prawie autorskim
    i prawach pokrewnych (Dz.U. 2000r.: Nr 80, poz. 904, z późniejszymi zmianami).
  9. Przedstawione zestawienie cenowe w przesłanej odpowiedzi na zapytanie gości za pośrednictwem e-mail ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej
    w rozumieniu art. 66 par. 1. Kodeksu Cywilnego. Ceny mogą ulec zmianie, a końcowe rozliczenie odbywać się będzie zgodnie z cennikiem obowiązującym w okresie pobytu objętego rezerwacją.

 

WYPOSAŻENIE POKOI

Pokój może być zamieszkały przez tylu gości dla ilu jest przeznaczony. Do każdego pokoju istnieje możliwość dostawienia dodatkowego miejsca do spania. Z reguły jest to lekkie składane łóżko typu polowe z grubym materacem z kompletem pościeli. Dostawione łóżka nie należą do stałego wyposażenia i mogą nie dorównywać standardem stałym miejscom do spania. Wstawienie dodatkowego miejsca do spania zmniejsza powierzchnię mieszkalną i może wpłynąć na ogólny komfort pobytu w wybranym pokoju. Wiąże się również z dodatkową opłatą na ogół za dodatkową osobę w przeznaczonym pokoju.

Pokoje typu DWUOSOBOWY wyposażone są w jedno łóżko podwójne. Łóżka podwójne posiadają dwa komplety pościeli. Pokoje typu TRZYOSOBOWY posiadają dwa łóżka podwójne.

Na wyposażeniu pokoi znajduje się telewizor, lodówka, czajnik elektryczny, podstawowe naczynia, leżak i parawan. Łazienki wyposażone są w ręczniki kąpielowe i basenowe,
a także środki higieny osobistej. Ręczniki wymieniane są na życzenie.

Pokoje nie są sprzątane w trakcie pobytu, jednak istnieje możliwość zamówienia SERVICE ROOM na życzenie, aby nasza służba pięter mogła sprzątnąć pokój i zmienić pościel
w trakcie pobytu gości.

Każdy z gości zobowiązany jest do uważnego obchodzenia się z wyposażeniem obiektu.

W przypadku dokonania ewentualnych szkód w trakcie pobytu należy niezwłocznie powiadomić recepcję ARENY SŁOŃCA.

Pobyt rozpoczyna się o godz. 15 – tej w dniu przyjazdu a kończy o godz. 10 – tej w dniu wyjazdu. Poza szczytem sezonu letniego czas na przygotowanie pokoju może być znacznie krótszy. Sugerujemy telefoniczne uzgodnienie godziny przyjazdu na dzień przed przybyciem. Późniejszy przyjazd nie uprawnia do dłuższego korzystania z pobytu.
Przy wymeldowaniu goście zobowiązani są pozostawić klucze na recepcji.

Przedłużenie korzystania z pobytu możliwe jest poprzez indywidualne uzgodnienie
z recepcją w ramach dostępności.

Może być wówczas pobrana dodatkowa opłata. Przyjazd lub wyjazd dodatkowej osoby należy każdorazowo niezwłocznie zgłosić w recepcji.

WYŻYWIENIE

Śniadania podajemy w godzinach 8:00– 11:00

W cenę pobytu wliczone jest śniadanie przygotowywane w formie bufetu szwedzkiego.

Obiadokolacje podajemy w godzinach 14:00 – 17:00.

Obiadokolacje oferowane są jako dodatkowa opcja (patrz cennik). Podajemy je również
w formie bufetu szwedzkiego.

 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA

Właściciele Obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za należące do gości rzeczy zagubione lub pozostawione na terenie Obiektu. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżających gości będą odesłane na wskazany adres przez gościa, bądź Obiekt przechowa je przez 3 miesiące.

Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za spowodowane uszkodzenia lub zniszczenia majątku, stanowiącego własność Obiektu oraz za braki w wyposażeniu, powstałe z winy jego lub osób go odwiedzających bądź towarzyszących.

PARKING

Parking na terenie obiektu jest bezpłatny. Do każdego pokoju przysługuje jedno bezpłatne miejsce parkingowe.

Regulamin pobytu z psem lub innym zwierzęciem:

  1. Właściciel psa zobowiązany jest posiadać przy sobie książeczkę zdrowia psa z aktualnym szczepieniem przeciw wściekliźnie.
  2. Pies na terenie Obiektu musi być pod pełną kontrolą właściciela na smyczy oraz nosić kaganiec.
  3. Pies nie może zakłócać wypoczynku innych gości.
  4. W przypadku zanieczyszczenia przez psa terenu obiektu właściciel zobowiązany jest natychmiast usunąć zanieczyszczenie.
  5. Właściciel pokrywa koszty wszelkich szkód spowodowanych przez swojego psa.
  6. Właściciel zobowiązany jest do stosowania się do wszelkich poleceń Kierownictwa uściślających zasady pobytu psa w Obiekcie.
  7. W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu właściciel zobowiązany jest na żądanie Kierownictwa natychmiast usunąć psa z Obiektu.
  8. Psy nie mogą być wprowadzane do restauracji i na część tarasową przy restauracji.
  9. Właściciel psa powinien zapewnić wyżywienie przez cały okres pobytu.
  10. Zakwaterowanie zwierząt domowych w Obiekcie jest odpłatne, a opłata za pobyt została ustalona w cenniku.

 

ROZPORZĄDZENIE RODO

Szanowni Państwo!

w dniu 25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego
i Rady (2016/78) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma PW PROFIT Krystyna Klinkosz
z siedzibą w Łebie (05-509), ul. Szkolna 1A (ADO). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zasad przetwarzania Twoich danych osobowych, prosimy Cię o kontakt na rezerwacja@arenaslonca.pl  celem ich wyjaśnienia. 

Jakie dane przetwarzamy?

Przetwarzamy dane, które podajesz lub pozostawiasz w ramach korzystania z naszych usług. Gromadzone dane osobowe obejmują wszelkie informacje udostępniane w procesie zakładania rezerwacji, jak i  na dalszych etapach korzystania z usług Hotelu, w tym przede wszystkim: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, nr NIP. Wszystkie usługi płatne wiążą się z podaniem danych do wystawienia faktury vat za wybraną usługę i tylko w tym celu są wykorzystywane

Cele przetwarzania danych:

wykonanie umowy na linii administrator – użytkownik (tymi umowami są najczęściej regulaminy, które akceptuje Użytkownik przed skorzystaniem z danej Usługi).

Podstawy prawne:

art. 6 ust. 1 lit b) RODO – niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik

Okres przetwarzania:

do czasu wygaśnięcia danej umowy pomiędzy Tobą, a administratorem, z tym zastrzeżeniem, że czasami, dane te mogą być przetwarzane również po wygaśnięciu tej umowy, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane
w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach , rozliczeniowych,
w celu dochodzenia roszczeń lub przetwarzanie danych osobowych, które wynikają z  aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Jakie są Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?

Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych:

  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.

Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody możesz dodatkowo skorzystać
z poniższych praw:

  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się ze administratorem lub
z Inspektorem ochrony danych (dane powyżej). Administrator usunie dane osobowe
w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

Złożenie zapytania o ofertę oraz prowadzenie korespondencji elektronicznej w celu założenia rezerwacji jest jednoznaczne z wyrażeniem poniżej zgody :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PW PROFIT (zarządzającą O.W. Arena Słońca w Łebie),  w celach przedstawienia oferty handlowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).